StargatEٍ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت من كتر الغباااااااااااااااء هتضحكوا بجدددددددددددددددددد

2 مشترك

نكت من كتر الغباااااااااااااااء هتضحكوا بجدددددددددددددددددد Empty نكت من كتر الغباااااااااااااااء هتضحكوا بجدددددددددددددددددد

مُساهمة من طرف solosolo الثلاثاء ديسمبر 04, 2007 8:57 am

- مرة اتنين أصحاب فواحد بيقول للتاني تصدق أنا الخدام بتاعي غبي أوي فالتاني قاله: لا ده أنا خدامي أغبي فرد عليه وقالوا طب تعالا نشوف فالأول نادي للخدام بتاعه وقاله: روح اشتريلي بالربع جنيه ده عربية من سوق السيارات وتعالي بسرعة والتاني نادي الخدام بتاعه وقاله: روح النادي وشوفني هناك ففي الطريق اتقابل الخدامين فالأول بيقول للتاني تصدق أنا بشتغل عند راجل غبي أويييييي فالخدام التاني قاله لييه؟؟؟؟؟؟ قاله : باعتني أشتريله عربية وما يعرفش أن النهاردة الحد والمحلات قافلة فرد الخدام التاني وقاله : لاااااااااااااااااااااااااااا ده أنا بشتغل عند واحد أغبي بيقوللي روح شوفني في النادي يعني مش قادر يرفع سماعة التليفون ويسأل علي نفسه هههههههههههههه
-واحد بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزي دخل الاعدادي ما نفعش دخل الثانوي منفعش راح جامعة برده منفعش تفتكروا عمل ايييييييييه؟؟؟؟؟؟؟ قال لازم أسفرالواد ده انجلترا وأجوزه كمان واحدة من هناك عشان يتعلم الانجليزي بجد المهم الواد راح انجلترا واتجوز فعلا واحدة من هناك فأبوه رايح يباركله في ليله الصباحية فبيقول لمراته: مستر هريدي موجود Question فردت وقالتله: نجولوا مينQuestion Question ههههههههههههههههه
_ مجموعة في مستشفي المجانين عايزين يهربوا فالزعيم بتاعهم قالهم الخطة بسيطة أوي هناخد سلم معانا عشان سورالمستشفي لوعالي نعرف ننط ولو واطي ننطف المهم لما وصلوا لقوا المستشفي من غير سور تفتكره ايه حصلQuestion Question الزعيم بتاعهم قالهم يللا نرجع الخطة فشلت ما فيش سور أصلا هههههههههه
- أغبية راحوا يلعبوا بلياردوا فنط واحد منهم علي التربيزة وقالهم أنا الجوووووووووووووووووووون
انتظروا الجدييييييييييييييييييييييييييييييييييد
ختم النسر

santaسولو santa
solosolo
solosolo
small tube
small tube

نكت من كتر الغباااااااااااااااء هتضحكوا بجدددددددددددددددددد Empty رد: نكت من كتر الغباااااااااااااااء هتضحكوا بجدددددددددددددددددد

مُساهمة من طرف hossoss الثلاثاء ديسمبر 04, 2007 1:20 pm

والله نكتك جا مده جدا جدا جدا جدا جدا
ور ينا الى عندك كله
hossoss
hossoss
doctor